Kalendarz

Po Wt śr Cz Pi So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

01/04/2014 22:05
Witamy wszystkich sympatyków zabawy w błocie Smile

Aktualnie online

· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 2
· Najnowszy użytkownik: Dryblas

Ostatnie artykuły

Na skróty czyli tam gdzie nie każdy trafi

Nasze pojazdy
Naprawy, zmiany
W trasie
Nasze rajdy
Fotogaleria

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/kobra/domains/moje4x4.com.pl/public_html/articles.php on line 41

Przeszczep serca czyli nowy motor we Frotce

Przyszedł czas na kapitalny remont mojego maleństwa. Tym razem na poważnie. Będzie przeszczep, nowe organy i mam nadzieję pomyślna reanimacja.
Postaram się krótko wszystko opisać.
Silnik pochodzi z calibry, oczywiście 2.0 8V, prosty i niezawodny.
Przy okazji remontu zrobiłem:
- wymianę wszystkich uszczelniaczy silnika
- nowa pompa wodna
- nowy termostat
- nowa chłodnica - powiększona z 2,5D
- nowe przewody wodne
- nowa poduszka silnika
- sprzęgło po regeneracji
- nowy uszczelniacz skrzyni biegów od strony silnika
- nowe łożysko sprzęgła
- zmieniona skrzynia bezpieczników na nowszą z wersji 3,2
- nowe uszczelki silnika i miski olejowej ( bez uszczelki głowicy)
regulacja itp drobiazgi.
Po zabiegu Frotka nabrała ducha i chęci do zabawy, teraz nareszcie czuć że silnik ma moc, a cisnienie oleju na zimnym prawie max a na gorącym silniku połowa skali :)

Przy okazji czyszczenie zbiornika paliwa, pompy paliwowej i nowe przewody paliwowe.
Sprawdzona i poprawiona elektryka.
Wygenerowano w sekund: 0.02
8,095,535 unikalnych wizyt